چگونه دکوراسیون اتاق را بچینیم
نوشته شده توسط : ساحل

شلوغی و جمع کردن بیش از اندازه وسایل در اتاق خواب یکتا از مهم ترین موانع برپایی آرامش در این بخش از خانه است. سعی کنید لغایت جایی که شدنی است از جمع کردن بیش از اندازه وسایل غیر ضروری در اطاق خواب ممانعت کنید و الی جایی که امکان دارد این فضا را خلوت و مرتب کنید.

 

تخت خواب را متناسب با فضای اتاق خواب تان انتخاب کنید

چنانچه اتاق خواب شما حقیر است به جای خرید تخت خواب های چوبی کبیر می توانید از بست خواب های فلزی حقیر بهره‌گیری کنید. بست خواب های چوبی کبیر به علت سرتخت های ابهت که دارند فضای زیادی از اطاق خواب شما را اشغال می کنند. حتی می توانید بست خواب های ظریفی که تلفیق چوب و فلز هستند را انتخاب کنید.

 

چیدمان اتاق خواب های حقیر هم شدنی است اما با رعایت چند اصل کلی. نخست در این نوع موارد باید در گزینش وسایل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زیادی داشته باشید. انتخاب بست خواب های بزرگ برای اطاق های کوچک اشتباه است و بهترین گزینه تخت خواب های فلزی یا فرفورژه است که حجم کمتری از اطاق را با استعمال یکسان نسبت به سرویس های چوبی اشغال می کند.

 

از طرف دیگر شما می توانید از تخت خواب ها و وسایل چند منظوره ای کاربرد کنید که در بازار به نام تخت ها یا مبلمان تاشو شناخته می شوند. این گونه وسایل با نصب به دیوار خانه قابلیت جمع شدن دارند و بعد از سرانجام سررسید استراحت می نا آن را به کاناپه تبدیل یا آن را به سمت حصار جمع کرد. استفاده از رنگ های ملایم و تسکین بخش هم برای تمام اتاق های خواب چه بزرگ باشند و چه حقیر رهنمود می شود.

 

برای میز تحریر تاشو تیبل از رنگ های روشن کاربرد کنید

رنگ های روشن مانند آبی، زرد، سفید و ... علاوه بر اینکه رنگ های آرامش بخشی برای اطاق خواب هستند اتاق خواب های کوچک را هم بزرگوار تر جلوه می دهند. البته گزینش رنگ سلیقه ای است اما چنانچه اطاق خوابتان حقیر است اصلا به پیگیری دکور کردن آن با رنگ های تیره نباشید. برای قرار دادن وسایل شخصی خویش می توانید از طراحی دیوارها یا گنجه های اختصار و ناچیز پهنا استفاده کنید. یعنی به جای آنکه با میزهای آرایش یا دراورهای بزرگ فضای اتاقتان را حقیر و تنگ کنید، وسایلتان را الی جایی که امکان دارد در این گنجه ها یا دیوارها بچینید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: